:(

förlåt för att vi aldrig är inne och bloggar!!! aja, ska skärpa oss lite :p Detta har hänt:
Måndag: Följde med Ebba till Västerstads ridskola, där jag red innan c: Fick Zunett som tydligen hade blivit för liten, haha ! Men jaja, hon var slö som bara den så hela lektionen gick åt till att få igång henne! Aja, skam den som ger sig (haha) så jag fick igång henne till slu!
Tisdag: Har aldrig varit en bättre hoppträning! Heelt underbar, hoppade fem och en halcvan med älsklingen, vi klarade 1,20!!! Kan vara vara lyckligare än mig?!
Onsdag: Stukar handen på ngt cpsätt, vet inte hur så nu är den typ död D: Hugga av den är ett alternativ?
Torsdag. Kunde inte gå till skolan idag pga att jag inte ens kan klä på mig, tack cphand D: Hur ska jag kunna vara med i kuppen i helgen??!!!
FANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0