Hoppträning.. YÄÄÄÄÄY! Skola... Blähh

Nu ska ni få veta om min hoppträning !!
JAg hopptränade alltså igår med Peppy. De gick rätt bra, vi hoppade ycket kombinationer, hon som brukar ha såna problem med dem hoppade jättefint! Dåligare gick dock en linje med 4 galoppspårng. Första gången så såg hon något läskigt på marken mitt i upphoppet liksom så hon tittade ner i marken och rev helt totalt. Då fick jag svänga brevid. Nästa gång som hoppade jag inte henne in på linjen och det blev fem galoppsprång men sen så tog hon världens galoppsprång och tog linjen på fyra, och gjorde ett superfint språng på det sista hindret i linjen (grön/vit/gul oxer)
Sedan så åskade det ju som bara den och först blev hon lite nervös men hon lugnade sig trots allt snabbt. Hopptränare blev också lite rädd, stackaren ''/
För er som inte vet det hpptränar och tävlar jag också en brun valack som heter Nordlicht (Norre). HAn har gått MSV men inte med mig. Han är 16 år och importerad från Tyskland :)
Skolan dådå.. Ja, sista lektionen så hade vi bild, vi målade Picasso.. min blev ju lite såsiådär men aja, den är klar iaf. Efter det gjorde vi origami's jättekull men svårt c: Knappt jag klarade göra en hund ''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0