me and we

Hej :) och välkommen till vår nya blogg :) Vi heter Fanny och Amanda och båda är elva år. Vi kompå namnet till bloggen eftersom Fanny har en vit ponny och Amanda har (nästan) en svart ponny.
Lite om Fanny:
JAg är 11 år som sagt. Jag har en vit foderponny som heter Peppy Zelda. peppy är importerad från Irland. Hon är en  Connemara, men långt, långt bak i stammen har hon även arabiskt fullblod och engelskt fullbod i sig. Hon är 16 år och har gått upp till LB hoppning, MSVB på klubbtävlingar. JAg har haft henne sedan 6/1-12.
Jag själv då då... Jag bor i Skåne, mer än så är hemligt mohahahha!!! JAg är typ helt galen och ja.... JAg har sjukt dålig humor (som amanda, hahahahha)
Mitt ABC (av amanda)
FANtastisk
Amazing
Nice<<zaaaaa3esws+
Ny stjärna
Ylvig ( vad är det ??? )
Peppy ABC :D
Perfekt
Elektrisk snygg
Perfekt
Perfekt
Yes....
Zöt :D
Elska henne!!
Lydig (ibland)
Du är bäst PEPPY!!
Amazing
Lite om Amanda:
Jag är 11 år jag har nästan en svart ponny ( ska tjata på föräldrarna tills vi köper henne) Rider på henne varje vecka och hennes namn är Trilla och är en svart / brun islandshäst. Hon är fyra och ½ år och VÄRLDENS BÄSTA   !!!!!
Jag är den andra som har hoppat henne så känner mig ganska stolt :D
Lite amazing fakta about me: Hobby: Ridning ofc dans , sångning , djur , kompisar och familj
Mer fakta om mig : Hemligstämplat
Har dålig humor precis som Fanny
Mitt ABC (av Fanny)
Alltid.. Lite egen
Mest vän
Aalltid sig själv
Nysig
Dum aldrig
Alltid bra
Dagens inlägg SLUT !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0